lørdag den 18. december 2010

Hemmeligheder og herligheder

Igår fik jeg sendt disse pakker afsted



De er sendt til mine 2 bedste veninder, som kender mig ind og ud. De skal have en lille gave, fordi de altid er der, - lige for enden af mine sms'er.

Dagen idag, hvor der er voldsomt meget sne her i Herlev, skal gå med at smelte rørperler, - en idé jeg har fået her http://ilonesfodspor.blogspot.com/

Jeg skal nok også lige bruge noget tid på at finde ud af, hvordan jeg lægger linket til en anden blogger ind under ordet "her"....det vil ikke lykkes lige nu. Jeg håber, det er okay at det står som det gør.

Når nu perlerne er fremme, vil jeg lave nogle flere hjerter til at hænge op i havedøren



De er lavet på en hjerteformet plade, så de er ganske simpelt at fremtrylle. Selv min yngste kan finde ud af det.

Jeg havde et glansbilled på nethinde af, at han og jeg hver dag i december skulle lave en jule-hygge-ting. Men efter 3 dage sagde han: "Jeg gider altså ikke lave det møg"

Boys will be boys
Lene

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lene. Hvorfor sidder du på et støvet kontor. Der kan du jo ikke bruge alle de ideer der er i din hjerne. Hvor får du dem fra, du bliver ved og ved. Men godt gået. knus

Anonym sagde ...

@Anonym: Mange tak, men jeg skal jo have penge til livet, og kommunen betaler desværre ikke for en kreativ hjerne, så jeg bliver nødt til at arbejde. Jeg bliver inspireret alle vegne, hvor jeg kigger og går, i butikker, på folk, og andres blogs.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...