torsdag den 30. december 2010

Nu er julen slut

Igår vågnede jeg meget træt. Jeg kom gennem formiddagen, men da jeg satte mig ned for at hækle og se på drengene spille PS3, faldt jeg næsten i søvn med hæklepinden i hånden.

Jeg gik derfor op og lagde mig på min seng, og vågnede 2½ time efter, da manden kom for at få indkøbssedlen....ups, den måtte jeg så skynde mig at skrive!

Så kørte drengene og manden ud for at handle, og imens fik jeg pakket julepynten væk. Det er så hyggeligt, når det er fremme, men det er også rart, når det er væk.

Nu er der klart til nytårsaften.

Jeg er næsten færdig med tørklædet til datteren, men jeg fik den "dumme" ide at hækle en fin kant på det! Det indebærer, at jeg skal hækle 4 gange i hver maske, og eftersom jeg har slået 200 masker op, er det noget, der tager sin tid!

Men det er nu meget hyggeligt at sidde med. Og jeg kan nu også se lidt op på tv'et, mens jeg hækler...det går fremad!

Lene

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...