torsdag den 16. december 2010

Sne og Poul Dissing

Idag skal jeg på job igen efter en uge med forkølelse. Og i aften skal jeg med min mor til koncert med Povl Dissing. Jeg gruer lidt for, hvordan vejret bliver. De har jo lovet snestorm, men bliver det for slemt, så tager jeg en overnatning hos mine forældre.

Jeg er lidt spændt på Povl Dissing. Det er nemlig ikke Benny Andersens sange, men Armstrong sange han skal synge. Og Armstrong, - jamen jeg kender vist kun "What a wonderful world" med ham. Men hyggeligt skal det nok blive, - det er det hver gang min mor og jeg er sammen.

Jeg synes, at jeg i december måned har været heldig at modtage en del gaver. Igår modtog jeg fx dette glas med småkager, - jødekager og klejner, fint dekoreret med en sløjfe. Det var min svigermor, som havde været i gang.



Jeg kan godt afsløre, at de smager skønt!

Snefyldt torsdag til dig.
Lene



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Lene . Du kan glæde dig til at høre Armstron. Dejlige melodier. Du er velkommen til at blive her, jeg skal nok gå efter morgenbrød i morgen . Jeg synes osse det er hyggeligt at følges med dig . Vi har fået sat mange ting på plads når vi kørte op til far. Vi ses Mor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...