lørdag den 8. januar 2011

Begavet

Det var en dejlig eftermiddag/aften hos min veninde.

Vi talte, nogle gange i munden på hinanden, i 6,5 time!

Mange forskellige emner blev gennem-diskuteret, vendt og drejet.

Jeg så billeder fra hendes ferie til Ægypten og hørte om turen. Det var meget spændende at både se og høre. Man må sige, at det er en meget anderledes kultur. Det var meget spændende at høre om.

Jeg blev begavet med herligheder fra Ægypten...jeg elsker gaver!

Et flot blødt tørklæde, et armbånd med en meget smuk perle og et hæfte om Tutankhamon.


Safran, karry og små tørrede chilier....
karryen dufter fantastisk, og jeg glæder mig til at afprøve den.


Udover alt dette fik jeg også et glas honning, som hendes kærestes bror har "lavet.


Som altid dejlig mad..store velsamgende bøffter, ovnbagte kartofler med lidt chiliflager på, fedtfattig champignonsovs, og en smuk salat!

Peberfrugter, hvidløg, artiskokpesto og persille.

Nej jeg lyver!

Det var ikke en fedtfattig champignon sovs, og det var jo derfor, at den var så forfærdelig lækker...virkelig mums!

Jeg ved ved at revne til sidst, og måtte nøjes med én flødeboller til dessert!

Det var en rigtig dejlig aften, - jeg bliver fyldt op med ny energi efter sådan en veninde-aften.

Lene



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

fedtfattig sovs smager ikke godt
;-) Tak for dejligt selskab igår.

Anonym sagde ...

Hvis det var flødeboller fra Summerbird er det også ok, du kun ku spise en.... :-) Lillen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...