onsdag den 12. januar 2011

Mor er ikke vred, mor er skuffet

Igår blev jeg mødt af 3 "barn syg" på job, desværre havde ingen af dem samme mor eller far, så vi manglede 3 "mand". Det var en hård dag!

Hele dagen glædede jeg mig til at komme hjem og hækle uglen færdig, så jeg kunne få den og opskriften lagt her ud.

Men jeg blev sørgelig skuffet!

Drengene havde hevet Rock Band'et frem og sad i stuen med bas og trommer og spillede. Den lille sad endda i MIN stol!!

Det gad jeg ikke høre på, så jeg gik ud i køkkenet, lavede aftensmad og lagde mig op på min seng, indtil maden var klar.

Der kunne jeg så også mærke, hvor træt jeg var.

Da Rock Band'et var pakket sammen, og der var tid til at hækle, ja så var jeg så træt, at jeg hæklede forkert!! Så gik jeg i seng i stedet for.

Så uglen må vente lidt endnu. Men den bliver god....rigtig sød!

Lene

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...