lørdag den 29. januar 2011

Teknisk nørd

Idag skal jeg en tur til mine forældre, og aftalen var jo, at min mor og jeg skulle lave nye køkkengardiner.

Men igår inviterede mine forældre mig på frokost i byen, så det skal der også være tid til!

Min mor er blevet tilmeldt netbank, så det skal jeg have op og køre, samt vise min mor hvordan man overfører penge til min konto....det skal der også være tid til!

Min mand har været ude og købe en wii for min mor, og den skal jeg også installere.

Det er ellers ikke noget jeg har prøvet før. Når jeg har en mand og en søn, som kan klare installationen af alle mulige tekniske dimser, så er det jo ikke noget jeg brug for at kunne! Men manden spiller badminton, og sønnen er hos sin far, så nu må jeg prøve at kaste mig ud i det....det skal der også være tid til!

Hmmm....jeg tvivler på at mine gardiner bliver færdige idag!

Men så må jeg jo bare lade dem ligge hos min mor, - så plejer tingene på forunderligvis at blive syet....

Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig rigtig meget til du kommer, og jeg ved du kan få det hele til at køre som det skal. Dine gardiner , ja dem lader du bare ligge , så ser vi havd der sker med dem . :-) hilsen mig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...