søndag den 13. februar 2011

Hæklet elefant

Så er den lyserøde elefant blevet færdig!

Det var et nusse-arbejde at sidde med, især da jeg skulle sy den samme.

Jeg havde bevist købt noget tyndt garn, og hæklede med en nål nr. 2½, så den ikke blev for stor, da jeg vil bruge den som nøglering til mine bilnøgler.


Den har fået de fineste plastikøjne, som gør den ekstra sød. Nogen jeg fandt hos min veninde.


Halen flettede jeg af 3 snore, som jeg trak gennem en maske, og så snoede jeg et stykke snor rundt om fletningen nederst for at holde på den.



Jeg er altså ret vild med den her lille lyserøde elefant.

Lene

3 kommentarer:

Oline Art sagde ...

Den er ski da også super sød. Er det en af de opskrifter fra bogen om hæklede dyr?

Lene sagde ...

Ja, det er en af de dyr. Der er rigtig mange søde dyr i den.
Lene

Marlene sagde ...

Hvor er den bare super sød den elefant. Helt vild med den.

God Søndag

Marlene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...