tirsdag den 22. februar 2011

Idag er det sønnens fødselsdag....

Min ældste søn bliver idag 17 år...en ung sød flot mand!

Jeg havde lovet at bage en kage, han kan tage med i skolen. Men efter rengøring, tandlæge og gæster igår orkede jeg ikke mere, da gæsterne gik hjem.

Så jeg stod i stedet for op kl. 6.00, og fik hurtigt rørt en chokoladekage sammen fra en af Amo's kogebøger. Faktisk nogle rigtig gode kogebøger, som de tit har i Netto til en billig penge.

Denne her kage hedder Mettes chokoladekage, hvor chokoladen består af kakao, men den kan forskønnes med smeltet chokolade. Det har jeg ikke i huset pt....en eller anden har spist det.......

I mit køkkenskab står en bøtte af Betty Crocker's "Rich & Creamy Icing" med vanillie-smag....såden en bøtte holder hver gang, - især når man har travlt!

Kl. 8.00 skal kagen jo gerne være klar til, at sønnen kan tage den under den ene arm og lillebror under den anden arm, og så ellers i skole.

Og jeg har fri idag, og skal nyde den ved at hækle og se tv.

Lene

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med den dejlige søn. der er nok nogle kammerater der vil nyde den gode kage. God dag til jer alle sammen . fra mig

Heidi sagde ...

Tillykke med din søn!
Håber I får en skøn dag og rigtigt får ham fejret - det fortjener han.

Følger med i din blog - synes den er rigtig god og inspirerende for en "gammel tusse" som jeg på 48 somre:-).

Hvor køber du det icing henne?

Tak:-)

Heidi

Lene sagde ...

Heidi: hvor er det dejligt at høre du kan lide min blog :-) Det er ikke så tit at jeg får svaret på kommentar, men jeg læser alt og det varmer at høre fra jer, som læser med :-)
jeg køber den icing i super best. Der findes også en med chokolade smag. Den er god til at pynte med, men kan også bruges som creme, hvis man skærer en kage igennem, og skal have creme imellem lagene.
Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...