mandag den 28. februar 2011

Køkkengardiner

Så er min dygtige mor blevet færdig med mine køkkengardiner.

Som du måske kan huske, havde jeg købt en masse forskelligt stoffer til min nye køkkengardiner.

Min mor og jeg forsøgte at sætte stofferne sammen på kryds og tværs, men det ville bare ikke blive pænt.

Så jeg efterlod stofferne hos min mor, og overlod gardinernes udseende til hende.

Og se lige hvor flotte de er blevet!!




Jeg er vild med mit køkkens nye look!

Bemærk de røde knapper min mor har syet på ved hver stop, og flæsen, - som afsluttes af en blonde.

Nu skal jeg have hæklet nye net til løg og hvidløg. Dem jeg havde hæklet, har min svigerinde fået med hjem.

Jeg må også igang med en ny brødkurv, for den jeg havde hæklet, fik min datter med hjem.

Og de nye ting skal selvfølgelig være røde!

Lene

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser flot ud , synes jeg. God dag til alle fra mig. :-)

Helle : sagde ...

Det ser da rigtig godt ud, og du ved jo så hvad du skal have gang i ;-)

Lene sagde ...

Helle: Jeg ved udemærket godt hvad jeg skal lave, oveni min hæklet vest og plaid...og alle de andre igangværende projektet hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...