fredag den 25. marts 2011

Kunstforeningen

Jeg er medlem af kunstforeningen på mit arbejde.

Det har jeg snart været i mange år.

Hvert år starter generalforsamlingen med et fordrag af forskellige arter...kunstner eller kunstsamlere kommer og holder foredrag.

Derefter er der generalforsamling, og til sidst lodtrækning om 23 indkøbte værker...det kan være billeder, keramik, fotos mm.

Det første år jeg var med til generalforsamlingen, vandt jeg som nr. 3 i lodtrækningen om en masse dejlige værker.

Jeg valgte disse 2 billeder af Merete Ribel.


      Undskyld genskæret fra kameraet


Jeg elsker de 2 billeder, - når man går på opdagelse i dem finder man fugle, glad ansigter, fisk, katte, biler mm.

Jeg glæder mig meget til min plaid bliver færdig, - den passer perfekt i farverne til billederne.

Sidste år vandt jeg en ekstra præmie...krus fra Leif Sylvester som jeg jo gav til min veninde.

Og vandt jeg så igår aftes? NEJ!

Og dog....jeg kom nemlig til at række hånden i vejret, da de spurgte om der var nogen som ville være med i bestyrelsen!

Så nu er jeg altså medlem af kunstforeningens bestyrelse. Det bliver nok spændende at komme ud og se kunst og være med til at købe det. Det skal du nok høre mere om her.

Lene

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg synes du vandt. For nu kommer du ud og ser en masse dejlig kunst, og det havde du ikke gjort. så god fornøjelse , og god dag til alle fra mig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...