mandag den 28. marts 2011

Må man have en hæklenål med i et fly?

Jeg var en tur i Aalborg i fredags, og ville egentlig gerne have haft mit hækle-tøj med derover. Men jeg turde ikke tage det med, da jeg kun have håndbagage med, da jeg skulle hjem samme dag.

Som sædvanligt bippede jeg, da jeg gik gennem sikkerhedskontrollen, og da jeg nu alligevel stod der og blev visiteret, kunne jeg jo lige så godt fordrive tid med at snakke med sikkerheds-fyren. Og jeg spurgte derfor, om man måtte have en hækle-nål med i håndbagagen?

Han kiggede lidt på mig, og sagde:" "Ja, det må du gerne, men det er altid en vurderingssag! Kommer der en rocker med 4 hækle-nåle, vil vi nok liiige tage det op til overvejelse".

Det var dagens første grin i fredags.

Lene

1 kommentar:

ullab sagde ...

Så han mente åbenbart ikke at du lignede en rocker eller så farlig ud :o)
Dejligt at starte dagen med et morgengrin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...