fredag den 11. marts 2011

Wellness camping

Så er det altså lige om et par timer, at jeg sætter mig ned i min bil, og kører til Holbæk Camping.

Op til min veninde, som venter i campingvognen på mig.

Imorgen skal vi i spa, og have frisk frugt og champagne. Derefter 1 times massage og afsluttende med ½ times fodbehandling.

Jeg glæder mig rigtig meget, ikke til at være væk fra min familie, for det er jeg ikke så vild med. Men til at  hygge, snakke og være kreative med min veninde.

Jeg har pakket mit plaid, så jeg kan få hæklet lidt på det.

Jeg har også pakket min vest, som jeg kun mangler at hækle ærmer på, - ja så det ender nok med at blive en cardigan. Billeder kommer måske efter weekenden.

Jeg har også pakket til et pige-kjole-stykke jeg skal hækle...mere om det en anden dag. Men min mor og jeg skal i gang med et fælles projekt, som jeg glæder mig meget til!

Men nu skal jeg lige jobbe lidt, spise frokost, og så tager jeg mod Holbæk. Med gps'en, for jeg er en klovn til at finde rundt!

Lene

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nyd det hele , vi andre vil tænke på jer. Da jeg har kørt langt med dig , ved jeg at du kommer langt omkring, mange omveje.men prøv om det ikke kan lykkes i første hug i dag . Ha Ha God tur og hils fra mig :-)

Anonym sagde ...

Glemte at sige, at det var altid hyggeligt at køre med dig. Vi har set så mange forskellige steder. Jeg vil gerne køre med dig en anden gang. :-) :-)

Lene sagde ...

Det var rigtig hyggeligt. Jeg skal prøve at se om jeg kan klare den idag.
Men det var altså GPS'ens skyld den dag vi endte ud på en mark med heste...der fulgte jeg altså GPS'en :-)
Lene

Helle : sagde ...

Rigtig rigtig god tur, bare det var mig ;-)

Anonym sagde ...

Var det osse gpsèn skyld vi kom omkring Horserød fængsels . men så fik vi da set det , heldigvis ude fra. ha ha . Hvad med den gang vi måtte løfte bilen , så du kunne komme ind i den , Nej det var ikke din skyld , det var jo bare en damse der skulle helt op af din bil . Sidder her og grine . ha ha . God aften fra mig + et stort knus :-)

Anonym sagde ...

GPS ??? nej det har du da ikke brug for *GGGG* du ringer jo bare og så guider jeg dig gennem byen ;-) endnu en gang

Pia sagde ...

Jeg søgte på camping, og fandt dig :-) Campinglivet har vi haft lagt på hylden i mange år, men tager det op igen i år

Lene sagde ...

Pia: velkommen til :-) jeg håber det bliver på en varm sommer, vi skal nemlig i telt i år et eller andet sted i Danmark!
Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...