fredag den 1. april 2011

Fridag med dejlige lister

Idag har jeg fridag.

Den står på drengefødselsdag lørdag, familien søndag og kage til 0.A på mandag, så jeg har brug for en dag til at få styr på det hele!

Der er lavet foreløbig 2 lister...jubiii. Så er alle tingene på papir i stedet for i mit hoved!

1 med mad/kager, der skal serveres de forskellige dage, og 1 indkøbsseddel med ALT på.

Jeg har været 2 dage om at lave indkøbsseddel, og jeg tror rent faktisk, at jeg har husket alt...lige fra tyk hvid papirsdug (som drengene skal tegne på) til farvet krymmet!


Det er jo første gang, at vi skal have besøg af drengene fra 0.A, og jeg er spændt på, hvordan det går.

Mere om det imorgen, - måske når jeg først at skrive, når de er gået hjem.

Lene

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Godt du har dine lister. Jeg vil ønske god fornøjelse med det hele, glæder mig til at høre hvordan det gik . Hilsen til alle fra mig :-)

Anonym sagde ...

200 tøj klemmer??????????

Hvad fan... skal I lave ? *GG*

Hilsen Jannie

Lene sagde ...

:-) jeg har fundet en leg, hvor drengene skal deles i 2 hold. En af drengene fra hvert hold skal så have klemmer sat i sit tøj, og så skal en anden tage dem af igen MED bind for øjnene, mens holdet råber, hvor klemmer sidder.
Jeg synes det lyder sjovt.

ullab sagde ...

Det kunne være sjovt til en julefrokost :-))
God fornøjelse med festen i morgen
KNUS

Lene sagde ...

Ja det har du da ret i, Ulla, det kunne være en sjov leg til en julefrokost :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...