torsdag den 28. april 2011

Mette Bloch - For lækker til LÅÅRRVVEEE

Jeg har fundet noget på Facebook, som jeg synes er finurligt og ret morsomt. Og jeg synes, du skal se med.

Mette Bloch, som har været dobbbelt verdensmester i roning, husker du måske? Jeg har altid anset hende som meget seriøs og frem for alt dygtig, - lige gyldig hvad hun kaster sig ud i.

Men det er fuldstændig gået over mit hoved, at hun også er hamrende morsom!

Hun gør tykt grin med diverse "kendte" mennesker ved at have indspillet en række hjemmevideo'er, hvor hun taler som det kendte menneske hun imiterer der.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på Amalie og hendes mor, når Mette Bloch siger: "Der er intet nyt under stolen".

I videoen fra igår taler hun om et kursus hun har været på, hvor de talte om alle de "mormoner" vi har i kroppen...."kønne mormoner".

Jamen det er simpelthen så morsomt!

På hendes hjemmeside er der et link til videoerne, samt diverse ting hun har skrevet, som også er ret morsomt at sidde og læse.

Prøv at gå ind på hendes hjemmeside

Lene

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...