tirsdag den 26. april 2011

Wii fit - step

Så er manden kørt, og drengene er gået i skole...

Og så igang med Wii fit.

Jeg havde bestemt mig til at koncentere mig om step, - altså hvor man træder op og ned fra brædtet i det tempo, som spillet holdt.


Jeg fik åbnet for 2 nye step programmer, step plus og fri step.

Jeg sluttede af med 10 min Fri step, hvor jeg egentlig godt kunne se tv i mens, - sagde spillet til mig.

Tænk det der håndtag man skal tage rundt om håndleddet kan tale!!

Det anede jeg simpelthen ikke. Men det var smart, håndtaget slog tempoet an, så jeg kunne se tv samtidig.

932 trin fik jeg taget på 10 min, - jeg synes tempoet var langsomt men kunne ikke finde ud af at få det højere.

Men 31 min step....nu er jeg meget tilfreds med mig selv.

Nu skal jeg have morgenmad, og derefter i et tiltrængt bad, og så til Ikea og mødes med min mor.

Det er ikke så ringe endda...

Lene

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op en energi fra morgenstunden. Ny livsstil?

Hils "mor"

Hilsen Jannie

Anonym sagde ...

Det må jeg nok sige , du har arbejdet for sagen inden vi mødtes. godt gjort , hilsen mig :-)

Marlene sagde ...

Vi har også haft en wii, og jeg nød også step, desværre har vi også haft indbrud og væk var wii og wii fit :-(.

Øv øv øv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...