fredag den 6. maj 2011

Blogtræf - hvor?

Jeg læser om så mange, der har været til hyggelige blogtræf.

Og jeg kunne så godt tænke mig også at komme til sådan et!

Men jeg bor jo på Sjælland, og jeg synes, at alle blogtræf jeg læser om, enten er på Fyn eller i Jylland. Jeg har overvejet at melde mig til et i Jylland...jeg skulle nok kunne finde et sted at overnatte, tror jeg...

Men der må da være blogtræf på Sjælland, eller er det kun i Jylland, at man afholder sådan noget?

Eller strikke/hækle klubber, - hvorfor findes sådan noget ikke på Sjælland?

Måske det bare er mig, som går med skyklapper på?

Lene

3 kommentarer:

Pauseknappen sagde ...

Er sikker på de findes!! Det MÅ de da gøre. Måske du selv kunne lægge op til et, det behøver jo ikke være hjemme hos dig selv privat, måske du ikke har pladsen til det (!?)

Men ja, jeg læser også om mange blogtræf, men synes ikke jeg har tiden og overskudet til det, har så mange venner jeg burde pleje først, mellem børnetid, voksentid, hus og havetid, malerier og familiearrangementer...

Men held og Lykke i jagten på et træf! :)

Kærligst Rikke, god weekend!

Anonym sagde ...

Selvfølgelig kan du finde et sted at overnatte i Jylland.... :-)

Lillen

Pia sagde ...

Jeg har læst om et par blogtræf i Kbh. og nordsjælland. Og i denne weekend er der blogtræf i Sverige.
Men lidt tættere på os, har jeg ikke set noget endnu :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...