søndag den 22. maj 2011

"Lånt" plante og rå-hygge

Prøv lige at se planten min mor og jeg plantede

Sådan så den ud mandag, da vi havde fået den plantet i mit bed



Og så nu!

Den kan da helt sikkert godt lide at være her...måske er der noget om alt det de forskellige bedstemødre sagde om .....skal vi ikke bare kalde dem "lånte aflægger".

Igår havde jeg på "Ama'er halshug" lovet at gå med på en legeplads i nærheden.

Problemet bestod i, at min søn gerne selv må gå over på den legeplads, men hans kammerat må ikke gå så langt væk for sin mor....og nu ville de jo gerne derover, så jeg måtte gå med!

Så jeg pakkede hækletøjet og sad i 2 timer lige midt i solen og hæklede, mens drengene legede. Og jeg nød det....fred og ro og sol.

En af pigerne fra klassen bor lige ved siden af, så hun kom ud og legede. Hendes far stak dem en is, og det blev jeg nødt til at tage et billede af, for de så søde ud, mens de sludrede og spiste is


Det er store emner, som tages op, når man
sludrer og er 7 år, så jeg blandede mig ikke.

Senere legede de en leg, hvor pigen råbte: "Jeg elsker dig" og løb efter drengene.....jeg blandede mig stadig ikke.


Lene

2 kommentarer:

Lone sagde ...

Din plante ligner en Hosta, skøn plante. Jeg har selv 2 i min have og nyder dem hver år.

Skønt med hyggestund på legepladsen :o)

Anonym sagde ...

Hold da op hvor den er vokset , hvad ender det ikke med . Godt du gad og gå med drengene, de nyder de. Knus fra mig :-9

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...