fredag den 27. maj 2011

Lydbog

Idag bliver en travl dag. Jeg kommer til at køre en del rundt, - Herlev, Høje Taastrup, Køge og Greve.

Men det er helt okay!

Jeg har nemlig købt min første lydbog...Tyskerungen af Camilla Läckberg, som jeg har bestemt udelukkende at høre i bilen.

Men der er 17 timers historie, så det kræver en del kørende rundt, inden jeg får hørt den bog!

Mine naboer synes vist, at jeg er lidt underlig, for jeg skal som regel lige høre kapitlet færdigt, inden jeg står ud af bilen.

Lene

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var dog utroligt så meget du skal køre i dag, godt du har lydbogen . God dag fra mig til alle :-)

Heidi sagde ...

Den var go`, Lene! At du bliver nødt til at brænde en masse benzin af bare for at få læst højt af en bog:-) - fy fy!!!
Du har ikke tænkt på selv at læse den - derhjemme i solen - mens du nyder livet på terassen:-). Skulle I nu sydpå i sommerferien, havde det været en oplagt chance for at høre bogen - men så vidt jeg husker bliver I i DK? Så fortsæt dine laaaannnngggee køreture og god fornøjelse med bogen:-)

Rigtig god fredag!

Lene sagde ...

Heidi: Jeg har set din blog, men jeg kan hverken blive fast læser, eller få lov til at lægge en kommentar, og jeg kan ikke finde din mail...øv!
Lene

Heidi sagde ...

Hej Lene!
Det forstår jeg ikke - har da idag(for første gang) fået en kommentar fra en anden. Men jeg er jo totalt uerfaren i dette "land" -Kan du sige mig om der er noget jeg kan gøre/ ændre?
PFT.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...