mandag den 20. juni 2011

Give away snyd?

Nej bare rolig, - jeg snyder ikke! Men jeg har et spørgsmål.
Som nogen måske har opdaget, har jeg fået en linie ind lige over mine indlæg med forskellige overskrifter.
Foreløbig: Startside, Lidt om mig, Blogkvinder 40+.

Her kan man klikke sig ind, og læse lidt mere om de forskellige emner.
Jeg skal lige finde tid (skriver en arbejdsløs med dage fyldt med tid!), så laver jeg en overskrift, hvor jeg samler mine madopskrifter, og en med de ting jeg har nørklet.
Men jeg overvejer også at lave en med Give away. Her ville jeg lægge links ind med de give away, jeg deltager i, for jeg glemmer, hvor jeg har deltaget.
Og her kommer spørgsmålet så til jer andre blogger!



Er det snyd at få et lod for at linke, hvis linket ikke ligger på denne forside?

Jeg er selv meget i tvivl.

Lene

7 kommentarer:

Ditte sagde ...

Hmm, altså. Jeg har gjort det førhen, men nu er jeg så holdt op med at deltage i Give Aways. Tja, altså... Jeg ville ikke syntes at det var snyd, og jeg har aldrig fået klager over at jeg gjorde det, men kan godt se hvorfor nogen måske ville syntes at det var snyd.

Ditte, Birdie and I

Ditte sagde ...

... Hej igen. Kom lige til at tænke på, at jeg kunne se i min statestik, at Give Away-siden var meget vel-besøgt, så det er vel ikke snyd. Dem som kunne finde på at deltage i en give away, gik altså derind og kiggede, og dem som aldrig ville deltage, ignorerede jo alligevel de små reklamer ude i højre side af hoved-siden. Min pointe er, at jeg tror ikke at du mister nogen, ved at lave en side særligt til give aways.

Hej hej ;)

Lene sagde ...

Tusind tak, Ditte. Interessant at siden var velbesøgt :-)
Lene

Julie sagde ...

Hej Lene ;0)
Jeg synes ikke det er snyd, for du linker jo stadigvæk selvom det er på en anden fane.
Jeg ville ikke have noget imod det ;0)

Helle : sagde ...

Jeg tilslutter mig,at du kan bruge den anden side til det. Som der er skrevet er den jo også godt besøgt.

Helle sagde ...

jeg synes ikke det er snyd ... hvem sætter regler om hvad man skal gøre på sin blog og hvorfor ... jeg har ikke støt på nogle regler om hvad man må og ikke må ang. give away ... så lav du bare en fane med de give away du deltager i bare min mening :)

Design À la Camara sagde ...

enig med Helle. Det er din blog - du bestemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...