mandag den 29. august 2011

B-ind-pakning

Jeg havde set den her idé hos ...ja det er vildt pinligt...jeg kan ikke huske hvor! Sig frem, - hvor er det jeg har set den her?? Hvem er fru X?

Dette er et etui til bind!

Det skulle hækles efter et diagram, og det havde jeg aldrig prøvet. Jeg måtte bare prøve at hækle det.

Med kopi af fru X's færdige resultat i den ene hånd og diagrammet i den anden hånd gik jeg igang med at hækle...altså da jeg havde lagt kopierne på bordet!


Og det var egentlig ikke så svært at hækle efter et diagram...måske fordi jeg kunne se på kopien af det færdige etui...

Nu skal mine bind vises frem.....nåh nej, måske ikke.

Lene

4 kommentarer:

Mor Lotte sagde ...

Godmorgen... Kender det godt .... :-) er det ikke hos fru madsen...

God dag :-)

Lene sagde ...

Jo jeg så den hos fru madsen igår, men jeg tror ikke hun har diagrammet med. Det var super nemt efter det diagram.

Lene

sonja sagde ...

super nemt, siger du . Hold da op Jeg synes det ser meget svært ud, men meget flot . God dag fra mig :-)

Lene sagde ...

Fru Madsens nørklerier har en opskrift, som jeg har prøvet. Den ser anderledes ud. Jeg har nemlig også hæklet efter dette diagram (som er let ;-)) men jeg kan heller ikke huske hvor jeg har set det...vildt træls!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...