tirsdag den 30. august 2011

Pulled pork igen

I lørdags serverede jeg endnu en gang pulled pork, og alle de billeder jeg glemte at tage sidst, dem fik jeg taget i lørdags, så her kommer lidt madbilleder:


Næsten alle ingredienserne til sovsen er klar til at simre i 2 timer.

Nakkefilet med rub på, klar til ovnen


Nakkefilet efter 7 timer i ovnen ved 125 grader.
Klar til at blive revet i stykker.


Bagt kartoffel med pulled pork, cole slaw og bbq sovs.



Utrolig lækker og nemt mad, men alt for meget til 5 mennesker, så datteren fik rester med hjem til sin far, altså min eks-mand.

Lene

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ser lækkert ud! har du prøvet med andre kød typer?

Jannie

May-Britt sagde ...

mums - og tilmed nemt - mon opskriften er på din blog?

Lene sagde ...

May: jeg linker til den første gang jeg lavede det i dette indlæg. Der linker jeg til "Sysler fra hverdagen"...hun har skrevet den under kommentar på hendes indlæg....lidt besværligt at finde den....men derfra et det en nem opskrift :-)

Jannie: Nej det har jeg ikke, og jeg tvivler på man kan rivet andet kød fra hinanden på den måde.

Berit sagde ...

Prøvede opskriften på både gris og sauce idag - lækkert. Tak for en god opskrift.

Lene sagde ...

Jeg er glad for at du kunne bruge opskrifterne, Berit :-)

Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...