lørdag den 27. august 2011

Syltet agurker

Igår syltede jeg de sjove agurker efter en opskrift, som jeg fandt her...den med den opvarmet lage!

Det var super nemt, og jeg har nu nogle flot udseende agurker stående i køleskabet (se lige bort fra de dumme etikketter jeg ikke gad stå og slås med)


Jeg lagde nogle skiver af den med min veninde kaldte den "milde" chili i nogle af glassene.


 MEN mine fingre sved af dagen, og fik kløet mig i øjet...dumt, meget dumt!!

I et af glassene lagde jeg en af de små "meget stærke" chilier....det bliver spændende af smage!


Nogle havde bedt om billeder af agurkerne, når jeg havde skåret dem igennem.


Citron-æble agurken


Jungle-agurken

Jeg glæder mig til at smage agurkerne.

Lene

3 kommentarer:

Julie sagde ...

De er altså sjove ;0)
Hvis du ikke havde skrevet at det er en agurk, ville man tro det er en citron. Spændt på at høre om smagen

sonja sagde ...

Det ser meget spændene ud.God dag

Design À la Camara sagde ...

Modtager gerne smagsprøver :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...