torsdag den 22. september 2011

Hæklet pige babytæppe

...............er klart nu.



Cirka 3 mio ender er hæftet.....sådan føltes det i hvert fald!!

Bedstemor firkanterne er hæklet sammen, og jeg fulgte Randi B's gode idé med fastmasker hele vejen langs kanten....2 rækker blev det til.

Jeg håber, at baby pigens mor bliver glad for det.

Jeg har taget billed af tæppet, og så snart jeg kommer i nærheden af en pc, skal jeg nok overføre det. (Samt et ordentligt link til Randi B...I skal altså se det hæklet tæppe, hun er i gang med!)

Lene

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ihh hvor er det fint - jeg håber at babyens mor bliver glad for det. Sådan et ville jeg elske at svøbe mine børn i - men de synes nok at det er 20-25 år for sent :o))
KNUS
Ulla

Berit sagde ...

Sødt lille tæppe!

Vi har et, som min mormor hæklede til mig i samme stil. Det passer vi godt på.

sonja sagde ...

Hvor er det sødt . God dag :-)

Randi B. Jensen sagde ...

Hvor er det blevet fint - jeg har i eftermiddag lige kigget på det, som jeg hæklede til mit barnebarn, der har jeg også to rækker fastmasker omkring :-) Hvor er det sødt af dig, at du vil linke til mit Grannystribes tæppe og dejligt, at jeg har fået en fast læser mere :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...