mandag den 10. oktober 2011

Halloween nærmer sig

Min mand og jeg var sidste år inviteret til halloween fest.

Værtsparret synes, at de vil gentage uhyggen fra sidste år, - når nu de ikke fik taget livet af os.

De forsøger ellers ihærdigt!

Jeg blev fx temmelig skræmt, da jeg gik gennem gangen for 3. gang og pludselig opdagede et spøgelse som hang og dinglede rundt om hjørnet. Jeg havde slet ikke lagt mærke til det før, og gav et lille hvin fra mig, da jeg så det. Godt ingen hørte det!!



Sidste år var vi klædt ud som zombier. Jeg havde en åben sår på halsen, og min mand havde en kæmpe skrue i hovedet. Der er et billede her.

Såret og skruen var sådan nogle man kan købe. De sætter fast med det lim som følger med. Men rundt om sårene byggede jeg videre med latex, knust cornflakes, malin og teater-blod.

Måske jeg skulle lave en DIY, om hvordan jeg bygger sår op? 



Men tilbage til formålet med dagens blog:

Jeg mangler udklædningsforslag til dette års halloween fest...gyselige uhyggelige skræmmende forslag modtaget.

Lene

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhh jeg havde helt glemt hvor væmmelige og grumme I så ud... Du skal altså virkelig være kreativ hvis I skal se værre ud i år :o)
Ham der der hang i gangen - jeg fik et chok over ham op til flere gange... Og det er værste er næsten at jeg selv havde hængt ham op :o))...
KNUS
Ulla

Dorthe sagde ...

Jeg elsker Halloween jeg plejer at være klædt ud som Heks. Har desværre ikke været til en Halloween fest har meget lyst til at holde en. Så jeg kunne få brugt alt mit pynt.Plejer at pyntet huset og haven godt til. Glæder mig til at se hvad I ender med at blive i år. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...