tirsdag den 1. november 2011

Disneyland, Paris

Igår brugte jeg penge!!!

Jeg købte en rejse til datteren, yngste sønnen og mig selv til Disneyland, Paris.

Manden og ældste sønnen gider ikke tage med den her gang.

Vi har været i Disneyland flere gange....og vi elsker det :-)


Jeg har faktisk ikke tal på, hvor mange gange vi har været der.

Datteren var der første gang, lige da hun var blevet 4 år...et år efter de åbnede. Nu er hun 21 år.
Det er som et helt andet univers, så snart du kommer ind i Disneyland.
Glade klare farver alle steder, fantastiske shows, venligt personale, musik, forlystelser,
Jeg har haft et stort ønske om at se Disneyland, når der pyntes op til jul. Det bliver der den 7. november, så vi smutter afsted den 18. - 22. november.
Sønnen har fået fri fra skole af skoleinspektøren :-)
Det er altså snart...meget snart!!!
Jeg lover på spejderære, at jeg vil billede-spamme et eller to indlæg her på min blog, når vi kommer hjem.
Jeg lover på spejderære, at jeg vil købe stort ind af julepynt dernede.
Jeg lover på spejderære, at jeg/vi vil nyde det i stor stil.
Lene

6 kommentarer:

sonja sagde ...

Nyd det alle sammen , og tænkt lidt på os herhjemme engang imellem Knus fra mig til dig og ungerne fra mig :-)

Randi B. Jensen sagde ...

Det lyder bare som en helt fantastisk tur, I skal på - jeg kan forestille mig, at Tivoli's julemarkede blegner i forhold til Disneyland :-)
Jeg synes, det er sjovt at høre om, når nogen rejser det samme sted hen gang på gang - det har vi gjort i vores sommerferie, nemlig til det samme hotel i Østrig, og ofte støder vi på folk som synes, det må være kedeligt, men vi har set noget nyt hvert år, har nogen gange kombineret et med et andet ophold og har været der på forskellige årstider. Og det er da ikke værrer end dem, der år efter år drager afsted i deres sommerhus ;-)
I må ha' en rigtig dejlig tur, når tiden kommer - glæder mig til at se billeder.

Trillemus sagde ...

Et julepyntet Disneyland....det lyder fantastisk ;-) Jeg har kun besøgt Disneyland en gang og synes også at det var helt fantastisk flot. Rigtig god tur til jer alle og jeg vil glæde mig til at se lidt flotte billeder derfra.

Kh Mette

Canika sagde ...

EJJ, jeg vil med.. Vi var i Disney for første gang, sidste år i efterårsferien.. OG HOLD NU LIGE OP hvor var det både SJOVT. FEDT. FLOT.og MAGISK!!! Der kommer vi helt sikkert også igen...
Lene, vil du ikke sende mig din adresse igen, jeg har nemlig fået gaven i pakkelegen klar til dig...
Send til rktoft@webspeed.dk

Anonym sagde ...

JEG GLÆDER MIG SSSSÅÅÅÅÅ MEGET... :-D :-D :-D

Anonym sagde ...

mums, kom lige i tanke om deres Mickey Mouse boller, med flydende chokolade inden i... mmmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...