fredag den 4. november 2011

Er størrelsen afgørende for dig?

Jeg tror, min mand er blevet sindsyg!

Han har købt nyt fjernsyn.

Det kom med en fragtmand igår.

Jeg tilbød at køre hjem fra job og sætte det ind i stuen, fordi fragtmanden havde stillet det i naboens have. Min mand sagde; "Glem det, - du kan ikke løfte det".

Men stædig som jeg jo er, kørte jeg hjem, - kiggede det og kørte på job igen!

Min mand og ældste sønnen bar det senere ind.


Her har de åbnet kassen....det er min mands hånd, som holder på fjernsynet!!

Jeg tror, han er blevet sindsyg!

Men ældste sønnen og manden har julelys i øjne...."fodbold i HD" siger de og smiler indforstået og lykkelige til hinanden.

Lene

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Nej jeg er fuldstændig ligeglad, men min mand er også skør hvad det angår. Det skal være så stort som muligt. Må da også indrømme, at nu hvor det er kommet op, er det da meget rart at se på. Så det ender nok med at du kommer til at lide det. :) God weekend.

Lydert sagde ...

Jeg kan til gengæld godt forstå dem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...