torsdag den 10. november 2011

Gummikursus

Mandag aften var jeg til gummikursus hos min veninde.

En meget dygtig og kreativ kvinde underviste os.

Aftenens tema var smykker og hårpynt. Og vi brugte derfor cykelslanger.


Jeg valgte at lave et spænde og en hårkam.

Jeg klippede blomster i forskellige størrelser og limede ovenpå hinanden, og sluttede af med en perle.

Meget meget simpelt, men jeg tror, det ser flot ud i håret.



Hun havde et kæmpe udvalg af perler med, som hun også solgte ud af.


Denne lim er bedst til at lime gummi sammen med.


Min venindes datter lavede denne ugle, som trods størrelsen rent faktisk blev til en halskæde.
Meget flot!


Underviseren havde lavet denne krans.
Jo, - det røde er også cykelslange....de findes i andre farver end sort.

Flot og anderledes julepynt.

Du kan se, hvor kreativ underviseren er på hendes hjemmeside Snake Design

Lene

4 kommentarer:

Marlene sagde ...

Sikke fine ting du fik lavet, jeg har selv en hel pose stående med cykelslanger, men er ikke kommet igang endnu, mangler nok lige skubbet, eller et lille kursus.

Kram Marlene

Unknown sagde ...

Sikke nogle fine ting..De er blevet meget flotte.. Klippede i blomsterne i hånden eller havde hun en maskine til at gøre det med...
Og må bare lige sige... Efter mange forsøg Så JA den lim er klart den bedste... Og lidt dyr men klar pengene værd...

Lene sagde ...

Jeg (og hun) klippede dem i hånden, men jeg brugte en del gummi for at de ikke bare endte med at være firkløver :-) Det var da ikke helt nemt. Næste gang tegner jeg dem lige op med kuglepen først, inden jeg klipper!

Lene

sonja sagde ...

hvor er det flot, det er det mest utrolige man kan lave af alt ting. Flot flot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...