mandag den 14. november 2011

Nærbilled af lampen og bevæbnet til tænderne

Nogen havde bemærket og kommenteret mine bedsteforældres lampe fra billederne igår.

Men jeg synes lige, at I skal se et nærbilled af den (desværre ikke bedste kvalitet billede),
for den er faktisk rigtig flot.

Ja, den er lyserød.

Jeg har aldrig forstået, hvorfor den havde en rød lampeskærm på, men min mor kunne fortælle mig, at de havde fået den i sølvbryllusgave, og at den på det tidspunkt rent faktisk havde den røde lampeskærm på!

Så den får lov til at beholde den røde skærm...lidt endnu.


Igår fandt jeg en lille limpistol, - så nu har yngste sønnen og jeg hver sin limpistol.

Vi er klar til alt nu!
Jeg øver mig stadig, - jeg er ikke helt gode venner med den endnu.

Igår var veninden og jeg til julemarked hos LLL og Co. Der mødte vi Bettina. Det var helt nyt for mig at møde andre bloggere, og det var noget så hyggeligt!!

Og dejlige ting Lisbet har i stuerne....mums. Desværre glemte jeg helt at købe nogle linseforme, jeg havde forelsket mig i, fordi vi faldt i snak. Så jeg må nok en tur på landet igen.

Lene

3 kommentarer:

sonja sagde ...

god fornøjelse til dig og sønnen , med alle de fine ting i nu kan lave , med hver jeres limpistol. Men pas på fingerne , at i ikke brænder jer. god dag fra mig :-)

Helle : sagde ...

Der er bare plads til hygge på det nye værelse, fin lampe.

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Super sjovt at vi havde fået samme idé, at besøge Lisbets butik igår og vildt hyggeligt at møde dig IRL (og din veninde) :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...