tirsdag den 20. december 2011

Hjemmelavet julegaver - bordskånere

Yngste sønnen og jeg hyggede i vores krea-rum lørdag aften.
Jeg sad og nussede med en flagranke, jeg havde lovet væk. Men sønnen fik lavet bordskånere, som skal gives væk i 2. juledag.

Han brugte min limpistol, og det var han god til. Han brændte kun fingrene 2 gange, og bandede kun lidt over det.


De farvede ispinde havde jeg købt i en butik i Waves, men jeg har ingen ide om, hvad butikken hed. Der var alt muligt "skidt" i den til billige penge.

Jeg synes, de her bordskåner blev rigtig flotte.

Farverne har han selv valgt at sætte sammen sådan.

Lene

4 kommentarer:

sonja sagde ...

hvor er de flotte, dem der får en , bliver rigtig glad, det ville jeg blive gg. Knus til dig og sønnen og alle jeg kender.:-)

Helle sagde ...

de er da fine :)

Randi B. Jensen sagde ...

Han er da kreativ, den søn - fine farver, der er kommet på :-)

Anonym sagde ...

Hvor er de fine!
En virkelig god idé, hvor store er de?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...