tirsdag den 13. december 2011

Julekager og hævemidler

Den yngste og min datter havde bagt julesmåkager a la brun kager, men de havde ikke nået at pynte dem.

Jeg lovede yngste sønnen, at vi kunne pynte dem igår aftes. Men uchecket som jeg er, havde jeg glemt at se, hvilke farve jeg havde til glasuren!

Så sønnen var tapper og nøjedes med 2 lyserød og 1 gul farve!

Og hvem siger egentlig, at julesmåkager skal være røde!

Og da de bagte småkagerne, troede jeg, at jeg havde natron, hvilket jeg selvfølgelig så ikke havde!

Så min datter fandt det her om hævemidler, og brugte bagepulver i stedet for.

Måske du også kunne få brug for det skriv en dag....eller er det kun mig, som ikke har styr på, hvad jeg har i køkkenskabene?

Lene

1 kommentar:

sonja sagde ...

De ser da rigtig fine ud, og smager nok osse godt. :-) knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...