fredag den 10. februar 2012

Frugtkurv

Kan I huske, at jeg viste jer en amerikansk hjemmeside, hvor de laver utrolig flotte frugtkurve?

Ellers se her

Men sørme om idéen ikke er kommet til Danmark :-)

Her er det dog kage

....og det nærmest ved siden af mit arbejde!



De kalder butikken for Fruit and the city

Idéen er da helt vild god, og så dyrt er det heller ikke. Man kunne da godt komme med sådan en dekoration i stedet for en blomst,

...men mon man ikke selv kan....mon jeg skulle prøve til min søns fødselsdag....men det bliver nok aldrig så flot som det her!

Lene

5 kommentarer:

Håndarbejde skal der til sagde ...

Den butik har jeg da egentlig set.. Den ligger lige over for Bettina Bentlers butik... ( staveplade ).

Det ser ret godt ud, måske man skulle gå ind og lure en dag ...

Hyggehygge
Marianne

Anonym sagde ...

Måske nogle af gæsterne til sønnens fødselsdag, får en idé til værtinde gaven? :)
Hilsen Jannie

sonja sagde ...

Det ser sørme flot ud, jeg synes du skulle prøve til sønnens fødselsdag. jeg ved du kan . Knus fra mig :-)

Mette sagde ...

Du bliver NØDT til at gå ind og se, hvordan de laver de rose cupcakes!! Jeg MÅ vide, hvordan... pleeeeeassee.....

Lillen - som nu ikke kan sove roligt, før hun ved, hvordan de bliver lavet...

Anne sagde ...

Hvor sjovt - vi har lige fået noget derfra på arbejdet igår. Verden går i ring nogen gange. Det var superlækkert :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...