tirsdag den 7. februar 2012

UPS...

Jamen jeg skulle jo bare i Kvickly efter 4 liter skummemælk og nogle pølsebrød....

Jeg ved ikke lige, hvad der er sket med farverne her på billedet...men de lilla, orange, pink og hvide nøgler er almindelig bomuldsgarn.

De blå var noget HELT vildt blødt baby et eller andet garn.

Jeg kunne slet ikke stå for det, så jeg snuppede 5 nøgler af det efter at have stået og nusset det mellem fingrene i et stykker tid, mens jeg overvejede, hvad jeg skulle bruge det til.  Og jo, der var en ung pige som kiggede underende på mig....

Lene

3 kommentarer:

Randi B. Jensen sagde ...

Kan ikke lade være at grine og har lige været inde på FB, for at se om jeg kunne finde et opslag med en hel masse bud på, hvorfor vi kvinder altså må/skal købe garn - jeg siger dig, der findes rigtig mange gode undskyldninger :-)
Men husk du holder gang i verdensøkonomien og det er jo rigtig rigtig vigtigt :-))

sonja sagde ...

du er nød til at fortælle hvad du finder ud af at bruge det flotte garn til.Kan godt forstå du faldt for de flotte farver. Er det farvehandleren der går igen , tror du ? knus :-)

Anja (Zoomsnoren) sagde ...

Hehe, nogle gange er det nærmest som om, at garnet selv hopper op i indkøbskurven og også selv springer op til kasseapparatet og ned i indkøbsposen :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...