fredag den 27. april 2012

Jeg vælger at vende det!

Efter kun 3 timers søvn....jeg brugte resten af natten på at indrette lejlighed i mine tanker, og kigge rundt på nettet efter gode ideer....og efter at have læst alle jeres søde søde kommentarer, har jeg valgt at vende den dårlige følelse til "Ja, selvfølgelig skal det nok gå!"

Og efter at jeg her i eftermiddag kunne slukke for News, og kigge ud af mit vindue...og stadig se politiet ransage en lejlighed, som måske har huset terrorister....så smiler jeg, og tænker: Det kan da næsten kun blive bedre!

Jeg har en ide til, hvordan ældste sønnens værelse bliver bedre end det han har nu.

Og en mikro altan kan da sagtens være fyldt med planter!

Og ja, vi gør noget, før det går helt galt....og ja, vi er sammen alle 4 ,og vi skal nok finde en overnatningsplads til datteren, når hun kommer på besøg.

Og nej, det er ikke størrelsen, som er vigtig...det vigtigste er, at vi er sammen!

Af hjertet tak allesammen...I har gjort en kæmpe forskel. Jeg elsker Blogland.

Kæmpe blog-kram til jer allesammen

Lene

6 kommentarer:

Håndarbejde skal der til sagde ...

Hvis mor virker glad, så smitter det også af på børnene...

Og ja.. det er dejligt hvis man ikke skal vende en hver krone, og være bange for ikke at have tag over hoved lige pludselig..

Synes det er en stærk beslutning I har taget !

Hyggehygge
Marianne

Anne sagde ...

Hvor er det godt at høre, at du kan få det vendt til noget positvt. Og jeg er også helt sikker på, at du nok skal få noget rigtig godt og hyggeligt ud af jeres nye hjem.
Hvis de voksne sender gode signaler, skal det nok smitte af på børnene.
God vind i de nye omgivelser.
Som jeg hørte et sted : "når det indre er Ok, skal facaden nok følge efter".

Maria sagde ...

Sådan !!

Canika sagde ...

Jeg har fulgt lidt med i dine indlæg vedr. flytning, og er sikker på det er den rigtige ( og fornuftige) beslutning i har taget.. Vi har også flyttet et par gange eller tre.. og hver gang viser det sig at det er vi voksne der har sværrest ved det ( selv om det er os der har taget beslutningen).. Børmene og de unge mennesker tilpasser sig heldigvis lyn hurtigt :-)) Pøj Pøj med det hele...

Gitte sagde ...

Hvor er jeg glad for at høre du kaster dig ind i kampen med oprejst pande,go for it,det kan godt være det ikke bliver som man tænkte,men i er trods alt sammen

Randi B. Jensen sagde ...

Hvor må det være en hård tid for jer, den uvished om fremtiden, den er altså svær,og jeg kan godt forstå, at I vælger sikkerhedsnettet under jer.
Selvfølgelig er den "unge mand" skuffet, men det går over, for han er jo også gammel nok til at forstå, at det hele skal hænge sammen.
En lille lejlighed og altan kan være rigtig hyggeligt - jeg har set en, der forstår det med at hænge blomster på væggene og stille et blomsterbord i etager op, så der kan være rigtig mange blomster og krydderurter på hendes altan.
Jeg håber, at I alle bliver glade jeres nye bolig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...