mandag den 21. maj 2012

Verdens bedste brød

Lørdag aften, da jeg var gået i seng, opdagede jeg Max's "Verdens bedste brød" i min sædvanlige "godnat-læsning".

Klokken var 22.30.

Jeg lå og tænkte over opskriften....og stod op igen. 

Min mand kiggede lidt, da jeg kom ned igen, og hev mel og gær frem.

Og I løbet af 5 min havde jeg dejen i køleskabet.

Så søndag efter frokost bagte jeg brødet. Og hvilket brød...hold nu op!!

Har du ikke prøvet det, så prøv det!

Se her mit lækre brød




Kan kun anbefales

Lene

6 kommentarer:

sonja sagde ...

stå op kl. 22,30 for at lave dej til brød, det kan man da ikke gg. Men det ser dejligt ud . god dag :-)

Heidi Winther sagde ...

Hvor ser det bare lækkert ud!!! :-)

Pia sagde ...

Det ser godt nok lækkert ud ;-D

Randi B. Jensen sagde ...

Det ser godt nok lækkert ud, sikken en krumme, der er i det :-)
Vores datter overnattede her i lørdags, da hendes mand ikke var hjemme og underboen skulle feste, og tænk dig hun lavde bolledej lørdag aften og satte i køleskabet, stod op søndag morgen og satte bollerne på bagepaapir med ske og vupti så fik vi friskbagte boller til morgenmad - det var bare deligt, sådan noget kan sådan et B-menneske som mig nemlig slet ikke få til at fungere :-)

Design À la Camara sagde ...

Kan godt lide sprødheden på skorpen - ser meget lækkert og luftigt ud - har du opskriften?

Design À la Camara sagde ...

...har fundet den - kan se du har linket øverst i teksten :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...