søndag den 9. september 2012

Boghylde i nye klæder

Jeg havde nogle gamle boghylder stående, som jeg har tænkt lidt over.

Jeg satte tapet på boghylden, og min mand har nu sat den op i stuen.

Efter lidt hjælp fra en veninde fandt min hjerne nogle ting frem, som passer fint til boghylden.

 
Øverst ligge min brudebuket, som faktisk ikke var en buket,
men sådan en buket jeg havde om håndleddet...åh det var så fint.
 
Nu er jeg tilfreds med boghylden.
 
Og nu kører mine tanker rundt om hvordan jeg skal fornye de opslagstavler, som jeg havde i mit krearum. De var bare kedeligt brune kork opslagstavler...jeg tænker.

Lene

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Skynd dig at beklæde dem med stof :) smukt stof
Super flot boghylde
Knus

sonja sagde ...

Nemlig , gør som Marianne siger , beklæd dem med stof , så bliver de som nye igen.

flot boghylde.

lotte sagde ...

hvor ser det godt ud, du kan enten male dem eller som der er sagt beklæde dem med smukt stof

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...