tirsdag den 25. september 2012

Julen står for døren..næsten

Ja ja...jeg er her stadig væk.

Og hvad jeg så laver? Arbejder, er syg og prøver at få livet til at hænge sammen.

På torsdag skal jeg igen har tømt en godartet cyste lægerne har fundet i mit underliv. Den giver menstruationsagtige smerter hver dag, og det har stået på siden før sommerferien. Så nu glæder jeg mig bare til at de stikker en lang nål gennem min mave og tømmer den! Tænk at man kan glæde sig til sådan noget....

Og så venter jeg på svar, om hvad de har tænkt sig at gøre med mine 4 nyresten.

Jeg må indrømme, at jeg synes det er hårdt at gå på arbejde, og samtidig have tanker om både cyste og nyresten. Men jeg prøver at overkomme begge dele.

Ellers er jeg igang med at hækle juleting til julemarkedet i Hørsholm på ældrecentret Sofielund.

 
Foreløbig er det blevet til 2 agern...de er dog temmelig store!
Jeg må prøve igen, men med tyndere garn
 
 
Og 4 engle til ophæng...jeg ved ikke rigtig hvad farve kjole en engel har på,
 men mon ikke man må vælge sin ynglingsfarve?
 
Og så er jeg på udkig efter en nem nisse-hækle opskrift. Selvom jeg også overvejer at sy nogen i hånden i filt.

Lene

6 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

Stakkels dig - God bedring :-)

sonja sagde ...

Glæder mig til at hvise alle de søde damer dine fine ting. Du må snart komme op og få en kop kaffe sammen med os . :-)

Håndarbejde skal der til sagde ...

Fruen min har fået konstateret sådan en vandcyste i underlivet og ... de ville ikke gøre noget ved den.. Men hun har også mens smerter hele tiden.

Gyn, siger at det er pga hendes hormon spiral, at den er kommet.. Det er åbenbart en vel kendt bivirkning...

Hmm har lavet mange nisser.. Men ikke hæklet.. Flest strikket og så vikle nisser...

Hyggehygge
Marianne

Design Á la Camara sagde ...

Pøj pøj - selvom det er træls - og god bedring

Anonym sagde ...

Mener at engle er hvide...

LeverLivet sagde ...

Hej Lene. Hvor er det træls med dine cyster i maven. Jeg er selv sygemeldt i øjeblikket, jeg venter på en ny lever. Fik faktisk en ny i februar, men den har bare ikke virket som den skulle, øv. Nå jeg tager lige en omgang mere, og håber på det bedste. De er rigtig fine dine engle. Har du en opskrift? Jeg kunne godt tænke mig at hækle dem, som skytsengle, til nogen jeg kender, der trænger.
Jeg ønsker det bedste for dig.
Kærlig hilsen bettina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...