fredag den 21. september 2012

Opslagstavler

Undskyld....jeg fulgte ikke jeres forslag med at sætte stof på mine opslagstavler. Det kunne ellers have været rigtig flot.

Jeg kunne ikke få rammen af og har set opslagstavler, hvor de har trukket stoffet ud over rammen!

Det brød jeg mig ikke om.

Jeg forestiller mig faktisk,
 at jeg vil printe 2 billeder af min børn i A4 størrelse,
og sætte op på opslagstavlen,
så den kommer til at fungere som en billedramme.
 
Så yngste sønnen og jeg fandt pensler frem, og farver fra lykke posen jeg købte i Panduro for snart lang tid siden.




Det blev ....tja....OKAY. Og lad os holde os til "okay".

Men jeg tror, at når der kommer sedler/billeder på, så skal det nok blive godt. Det er helt bevist, at vi ikke har lagt et tykkere lag hvid maling på, i håb at malingen ikke "knækker", når man sætter nåle i.

Vi lavede den blå til os selv.

Og den lilla med de to lettere mislykkedes prinsessekroner er til datteren, som er flyttet ind i en venindes lejlighed.

Lene

1 kommentar:

sonja sagde ...

De er da blevet flotte :-) god dag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...