mandag den 22. oktober 2012

Jeg vandt .....og vandt igen

Så må det være på tide at vise den flotte flagranke, som Canika har hæklet til mig/min yngste søn.


Ud over det fik jeg også en sød nøglesnor....jeg er så glad for gaverne. Tusind tak.


Og sørme om jeg ikke også har vundet hos Henriette

Jeg er så glad for at have vundet.

Desværre er alt nemlig ikke lige sjovt for tiden. Min far har desværre en plet på sin lunge, men inden han kom til undersøgelse sidste tirsdag for at få vurderet om det er cancer eller...ja hvad, så faldt han et par dage før og brækkede sin venstre hofte. Så pt ligger han på sygehuset, men skal i følge planerne på genoptræningscenter på onsdag. Min far er trist, og det er hårdt for min mor at komme på besøg. Vi håber, at det bliver bedre, når han kommer til genoptræning. Og min mor slipper for 2 timers transport, når hun skal besøge ham!

Nu må vi se.

Lene

1 kommentar:

Randi B. Jensen sagde ...

Hvor er det synd for jer, at din far skal rammes så hårdt. Ikke noget at sige til, at han bliver trist, men jeg kan også tænke mig, hvor hårdt det er for din mor.
Jeg håber for jer alle, at din far snart må blive bedre.
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...