onsdag den 3. oktober 2012

Kastaniedyr - ideer og hjælp til de små fingre

Så er det tid til at lave kastaniedyr, mennesker og sjove ting.
 
De smukke glatte kastanier vælter ned i øjeblikket.
 
For mange år siden, da min datter ikke var så gammel, skulle hun på spejderlejr, og hun var lidt nervøs for, om hun mon ville savne mig.
 
Jeg samlede en kastanie op, kyssede den og gav hende den i lommen, og sagde, at hvis hun blev ked af det, skulle hun bare stikke hånden i lommen og rører ved kastanien og tænker på, at jeg elskede hende.
 
Hun havde en dejlig spejderlejr med kastanien i lommen hver dag.

 
Se indlægget med min yngste søns kastanie ideer her


Du finder en DIY her på, hvordan du kan undgå huller i dine og børnenes fingre, når der skal laves hul i kastanierne.

Lene

1 kommentar:

www.mixbiks.blogspot.com sagde ...

Hvor er de søde! Det må vi også igang med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...