søndag den 7. april 2013

Nemme strikket pulsvarmere - DIY

I går fik min svigerinde disse pulsvarmere i fødselsdaggave.

Jeg har blot strikket 2 ret 2 vrang frem og tilbage, indtil jeg synes, de havde en god længde.

Derefter syede jeg dem sammen men lod et par cm stå åben til tommeltotten.

Og øverst hækle jeg en picot kant med 3 lm. (De er også fine uden kanten øverst)

Til sidst fandt jeg nogle læderknapper og syede på som pynt.

Jeg har opdaget, at jeg er vild ...som i meget vild...med knapper. Åh jeg kan sidde og nusse rundt i dem...og sige nej ih åh.

Fra ældrecentret har min mor givet mig en del. Damerne synes, de kun har kedelige knapper.

Jamen de er da pæne. Se bare de 4 læderknapper her!!!

Jeg har bare opdaget et andet problem....uha...jeg kan næsten ikke få mig selv til at bruge dem, og dermed skille mig af med dem igen!

Lene

1 kommentar:

Randi B. Jensen sagde ...

Det er også utroligt, som knapper kan gøre underværker - de kan lige sætte prikken over i'et - min mor strikker meget til børnene og man kan få så mange fine knapper - men hold da op, de er koster også til tider mere end garnet - så får du knapper forærende, så er det også med at passe på dem og bruge dem med omhu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...